Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
15 ΑΠΡ 2016 | 16:24

Για κάποιους τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια είναι πλέον παρελθόν

Για κάποιους τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια είναι πλέον παρελθόν - Κεντρική Εικόνα/Video

Αυτό που τα περισσότερα στελέχη μισούν περισσότερο, τα πολύ φθηνά αεροπορικά εισιτήρια, θα αποτελεί μάλλον παρελθόν για τις μεγαλύτερες αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες και πολλοί ήδη εύχονται η κίνηση αυτή, να μην αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση από τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις του κλάδου.

Εδώ και πολύ καιρό, η αεροπορική βιομηχανία έχει «πλημμυρίσει» από τέτοιες ευκαιρίες ως αποτέλεσμα της επιθετικής πολιτικής που εφάρμοσαν η Spirit Airlines και  η Frontier Airlines ενώ η Southwest Airlines ξεκίνησε τις εθνικής πτήσεις από το Ντάλας. Και μιλάμε για πραγματικά χαμηλές τιμές: 41 δολάρια για μετάβαση από το Ντάλας στη Νέα Υόρκη, 34 δολάρια από το Λας Βέγκας στο Σαν Φρανσίσκο, 40 δολάρια από το Νάσβιλ στο Ορλάντο.

Αυτές οι «ευκαιρίες» δεν αποτελούν τιμολογιακά λάθη, ούτε κάποια δυσεύρετη προσφορά, η οποία συνήθως αφορά τις ημέρες off-peak όπως είναι η Τρίτη, η Τετάρτη και το Σάββατο. Οι τρεις μεγαλύτερες αεροπορικές των ΗΠΑ, η American Airlines, η Delta και η United Continental έχουν ακολουθήσει αυτή την πολιτική σε πολλά επίπεδα.

Ωστόσο, φέτος την άνοιξη, οι τρεις εταιρείες αποφάσισαν να σταματήσουν την πολιτική των φθηνών εισιτηρίων και άρχισαν να περιορίζουν αυτές τις ευκαιρίες. Πλέον δεν είναι διαθέσιμα τα γνωστά «non-refundable» (μη επιστρέψιμη χρέωση) , ειδικά όταν αφορούν σε συνδυασμό πτήσεων που σχετίζονται με διαφορετικές πόλεις (και σίγουρα πάνω από μία).

H κατάργηση των συνδυαστικών αυτών φθηνών ναύλων, πλήττει κυρίως τους επιχειρηματίες που ταξιδεύουν συχνά (business travelers) και χρειάζεται μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να μεταβούν σε παραπάνω από μία πόλεις.

Αυτά τα ταξίδια, υπό κανονικές συνθήκες θα κόστιζαν εκατοντάδες δολάρια. Οι αεροπορικές επιδιώκουν να τμηματοποιήσουν την πελατειακή τους βάση διαχωρίζοντας το επιχειρηματικό από το μη επιχειρηματικό κοινό, όπως αναφέρει ο George Ferguson, αναλυτής του Bloomberg.

Για παράδειγμα, ένα ταξίδι που διαρκεί από τις 9 έως τις 13 Μαΐου από το Λος Άντζελες στο Σαν Φρανσίσκο, κατόπιν στο Σικάγο και τέλος επιστροφή στο Λος Άντζελες,  κόστιζε 1.264,70 δολάρια  ενώ το κόστος φθάνει τα 453 δολάρια αν και οι τρεις αυτές πτήσεις χρεωθούν η καθεμία ξεχωριστά. Αυτό αναφέρει o οργανισμός FareCompare.com, ωστόσο, σε περίπτωση αλλαγής σχεδίων, όσοι έχουν κλείσει διαφορετικά εισιτήρια για κάθε πόλη, καλούνται να πληρώσουν ακριβά την όποια αλλαγή. Και αυτό είναι κάτι που συμβαίνει συχνά στους business travelers. Για να καλύψουν τη συγκεκριμένη ανάγκη, οι τρεις μεγαλύτερες αεροπορικές των ΗΠΑ (γνωστές και ως Big Three) χρεώνουν 200 δολάρια για κάθε αλλαγή εισιτηρίου.

Η πολιτική των χαμηλών ναύλων αντικατοπτρίζεται με τον καλύτερο τρόπο στις ΗΠΑ όπου οι εταιρείες τη χρησιμοποιούν προκειμένου να ανταποκριθούν στον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Οι εταιρείες-μέλη της συμμαχίας «Big Three» αλλάζουν την τιμολογιακή πολιτική τους, η οποία θα αφορά πλέον σε χαμηλότερες μεν τιμές αλλά δεν θα επιτρέπουν έγκαιρες προκρατήσεις θέσεων, αναβαθμίσεις ή αλλαγές. Σύμφωνα με την Delta, αυτές οι τιμές έφεραν 20 εκατ. έσοδα το πρώτο τρίμηνο. 


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet