Η οργάνωση αποτελεί προτεραιότητα για ορισμένους, αλλά για άλλους, δεν βρίσκεται απλώς στη φύση τους. Ίσως είστε από εκείνους που είναι πολύ απασχολημένοι για να καθαρίσουν, ή ίσως το οργανωμένο χάος λειτουργεί καλά για σας.
Ανεξάρτητα από αυτό, ένα ακατάστατο γραφείο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την παραγωγικότητα και την ικανότητά σας να εκτελείτε αποτελεσματικά τα καθήκοντά σας στην εργασία, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Business Review του Harvard.
Επιπλέον, ορισμένα από τα πράγματα που κρατάτε στο γραφείο σας ενδέχεται να μην είναι κατάλληλα για τον χώρο εργασίας, όπως πολιτικά αντικείμενα ή έγγραφα με ευαίσθητες πληροφορίες.
Είτε ο τόπος εργασίας σας είναι ένα γωνιακό γραφείο ή σε μία ανοικτή ενιαία διάταξη, εδώ είναι εννέα πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κρατάτε σε αυτό: