Για να μην πάρετε κίτρινη κάρτα από την Google...

Γιώργος Φρίγκας
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Για να μην πάρετε κίτρινη κάρτα από την Google...

Για να μην πάρετε κίτρινη κάρτα από την Google...

Αν νομίζετε ότι παράπονα για τον διαιτητή υπάρχουν μόνο στο ελληνικό πρωτάθλημα, τότε είστε πολύ γελασμένοι. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο χώρο του Διαδικτύου, ειδικά σε όσους ασχολούνται με το Search Engine Optimization. Ο λόγος είναι απλός: όπως οι διαιτητές παίρνουν αποφάσεις κατά το δοκούν, ακολουθώντας τους δικούς τους, άγραφους κανόνες, έτσι και η Google πολύ συχνά αποφασίζει ερήμην και ξαφνικά ποια sites είναι offside, ποιος προγραμματιστής έκανε πέναλτι, ποιος ιδιοκτήτης web site πρέπει να αποβληθεί, πόσο καιρό θα μείνει εκτός γηπέδων κοκ.
Αφήνοντας κατά μέρος το ποδόσφαιρο, πρέπει να πούμε ότι o τρόπος με τον οποίο η Google καθορίζει τους παράγοντες που κάνουν μια σελίδα ή ένα site επιτυχημένο και δημοφιλές στις αναζητήσεις , είναι σε μεγάλο βαθμό άγνωστος. Η ίδια έχει περιγράψει βέλτιστες πρακτικές, έχει κατά καιρούς ανακοινώσει πληροφορίες για τα στοιχεία που λαμβάνουν υπόψη οι αλγόριθμοί της, αλλά δεν έχει δώσει ποτέ λεπτομέρειες για αυτούς. Η γνώση που έχουμε για το πως "αποφασίζεται" το που και πότε θα εμφανίζεται ένα site σε μια αναζήτηση προέρχεται κυρίως από τις αναλύσεις των ειδικών, οι οποίοι πιθανολογούν για τον τρόπο που τελικά λειτουργούν οι αλγόριθμοι της Google.

Τα updates και οι προσθήκες

Σαν να μην έφταναν τα προβλήματα των ιδιοκτητών site μέχρι εδώ, η Google φροντίζει τακτικά να ανανεώνει το πως λειτουργεί η αναζήτηση, ποιους παράγοντες λαμβάνει υπόψη και ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία "τιμωρούνται" συγκεκριμένα sites. Αυτό γίνεται μέσω updates τα οποία έχουν μείνει γνωστά με κωδικές ονομασίες: Florida, Austin, Brandy, Personalized, Universal, Vince, Caffeine, Panda, Penguin, Hummingbird, Pigeon και Mobile είναι οι πιο γνωστές ανανεώσεις και κάθε μια από αυτές έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στην κατάταξη των διαφόρων σελίδων.

Προφανώς, το να μπούμε στο κείμενο αυτό σε λεπτομέρειες για αυτά τα updates μπορεί να γίνει βαρετό. Ωστόσο, όποιος ψάχνει να μάθει περισσότερα για το SEO, θα πρέπει να γνωρίζει τι περίπου προσθέτει το κάθε update στον τρόπο που λειτουργεί η σημαντικότερη μηχανή αναζήτησης, αλλά και να ενημερώνεται εγκαίρως για όλες τις νέες εξελίξεις στο πεδίο αυτό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider