Βασιλειάδης: Η εξωστρέφεια, λύση για την ηλεκτρική ενέργεια

Πένη Χαλάτση
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Βασιλειάδης: Η εξωστρέφεια, λύση για την ηλεκτρική ενέργεια

Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, GREEN, Βύρων Βασιλειάδης, μιλάει στο insider.gr για τους στόχους της εταιρείας , τη στρατηγική ανάπτυξης και αναλύει το success story μια επιχείρησης που ξεκίνησε τις εργασίες της σε μια περίοδο παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης (και μιας πρωτόγνωρης οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα).

Η GREEN δραστηριοποιείται στην εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Βάσει της Άδειας Εμπορίας Ηλεκτρικής Ενέργειας 200 MW (αριθμός μητρώου 29XGRENVENERNET8) που διαθέτει, η δραστηριότητα της περιλαμβάνει εισαγωγές, εξαγωγές και διαμετακομίσεις ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ του ελληνικού ηλεκτρικού συστήματος και των γειτονικών χωρών της Ιταλίας, Αλβανίας, Βουλγαρίας, ΠΓΔΜ και Τουρκίας. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη τόσο όσον αφορά τις ποσότητες ενέργειας που εμπορεύεται όσο και για την γενικότερη δραστηριότητα της στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

1) Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση του κλάδου σας στο να «ανοιχτεί» σε νέες αγορές του εξωτερικού;

Το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι η δυσπιστία των ξένων αγορών όσον αφορά στην ελληνική οικονομία. Ως 100% ελληνική εταιρεία χρειάζεται να προσπαθήσουμε διπλά για να κερδίσουμε μερίδιο σε αγορές εκτός Ελλάδος. Ειδικά μετά τον περιορισμό της κίνησης κεφαλαίων και τη δυσμενή κατάσταση στην οποία βρισκόταν το τραπεζικό σύστημα, τα εμπόδια έμοιαζαν ανυπέρβλητα. Ωστόσο, επενδύοντας σε εξειδικευμένο προσωπικό και έχοντας προετοιμαστεί κατάλληλα, καταφέραμε να υπερπηδήσουμε αυτόν τον σκόπελο και να βγούμε πιο δυνατοί από τη κρίση.

2) Η εταιρεία σας σκοπεύει να επενδύσει περαιτέρω στην ίδρυση νέων θυγατρικών εταιρειών στην περιοχή της Κεντρικής & Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Θα μας πείτε λίγα λόγια επάνω σε αυτό;

Η GREEN από την ίδρυσή της, έθεσε ως στόχο την εξωστρεφή της ανάπτυξη, επενδύοντας στην δημιουργία ενός δικτύου εταιρειών στην Νοτιοανατολική Ευρώπη εδραιώνοντας με αυτό τον τρόπο, την παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή.

Έχουμε διευρύνει την παρουσία μας από τη Γερμανία μέχρι τη Τουρκία και από τη Ρουμανία μέχρι την Ιταλία με παρουσία στο σύνολο των ενδιάμεσων χωρών, έχοντας Άδειες Εμπορίας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε όλη την περιοχή. Στα άμεσα σχέδια μας είναι να δυναμώσουμε την παρουσία μας, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στις ξένες αγορές όντας έτοιμοι για νέες προκλήσεις. Με το δίκτυο των εταιρειών μας «ετοιμοπόλεμο», έχουμε ως στόχο να αποτελούμε έναν πολύτιμο συνεργάτη για κάθε έμπορο, κάθε παραγωγό και κάθε προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

3) Η Greek Environmental & Energy Network είναι πρώτη στη λίστα με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα. Μιλάμε για τον κλάδο της ενέργειας ο οποίος υποφέρει στην Ελλάδα λόγω των γνωστών στρεβλώσεων της αγοράς και για μια εποχή οικονομικής ύφεσης. Ποιες βασικές στρατηγικές θεωρείτε ότι οδήγησαν την εταιρεία στην ανάπτυξη;

Είναι αλήθεια ότι η οικονομική κρίση έχει αφήσει το αποτύπωμά της στον κλάδο μας. Η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας αντιμετωπίζει χρόνιες στρεβλώσεις λόγω της αδυναμίας προσαρμογής στα Ευρωπαϊκά δεδομένα.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της GREEN, είναι η παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης μέσω των εμπορικών συναλλαγών που πραγματοποιεί. Αυτό, μαζί με μία ευέλικτη οργανωτική δομή, πελατοκεντρική φιλοσοφία, αποτελεσματική διαχείριση κινδύνου και συνεχή παρακολούθηση των εξελίξεων στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας μας βοήθησε στο να δημιουργήσουμε έναν οργανισμό πρότυπο και να καταφέρουμε να είμαστε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία. Το επίτευγμά μας αυτό, μας δίνει δύναμη ενισχύοντας την θέλησή μας για περεταίρω ανάπτυξη.

4) Θα μας πείτε με απλά λόγια ποια είναι η διαδικασία προκειμένου ένας ιδιώτης να αλλάξει πάροχο και να απευθυνθεί σε μια ιδιωτική επιχείρηση, εκτός ΔΕΗ;

Όλη η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή, αρκεί μία αίτηση και μία ταυτότητα μαζί με το αντίγραφο του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος είτε αφορά το σπίτι είτε την εταιρεία, καθώς και κάποια νομιμοποιητικά έγγραφα όπως ΦΕΚ για ΑΕ και ΕΠΕ.

Πολλές από τις παροχές που έχουν αιτηθεί την αλλαγή παρόχου, μπορούν να αλλάξουν ακόμη και αυθημερόν. Μέσω της πλατφόρμας του ΘΑΛΗ στην οποία καταχωρούνται όλες οι νέες αιτήσεις, όλα γίνονται αυτοματοποιημένα. Οι χρόνοι εκπροσώπησης είναι συγκεκριμένοι ανάλογα με το είδος της παροχής. Η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας στο πεδίο των διαδικασιών πλέον λειτουργεί άψογα.

Η GREEN δεν θέτει χρονικούς περιορισμούς στους καταναλωτές της όσον αφορά τα νέα συμβόλαια. Το παραπάνω, σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη, την άριστη εξυπηρέτηση, καθώς και τις χαμηλότερες τιμές που προσφέρει δημιουργεί ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες.

5) Πόση εξοικονόμηση επιτυγχάνει ένα νοικοκυριό και πόση μια επιχείρηση ετησίως σε σχέση με τη ΔΕΗ;

Κατά μέσο όρο οι καταναλωτές εξοικονομούν έναν λογαριασμό υπολογίζοντας το ανταγωνιστικό σκέλος του. Σε πολλές περιπτώσεις το όφελος μπορεί να ξεπεράσει και τους δύο/τρεις λογαριασμούς τον χρόνο. Αυτό συμβαίνει γιατί σε σχέση με τον βασικό πάροχο στα επαγγελματικά τιμολόγια, η GREEN δεν χρεώνει ισχύ και ρύπους.

Ο πελάτης σε μια ιδιωτική εταιρεία με την δική μας φιλοσοφία δεν έχει να αντιμετωπίσει την γραφειοκρατία του δημοσίου, μπορεί να χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες, να ενημερώνεται για νέους τρόπους εξοικονόμησης και να νοιώθει την σιγουριά πως κάποιος τον ακούει σε κάθε του ανάγκη.

Μεγάλη βαρύτητα έχουμε δώσει επίσης και στους υπαλλήλους συνεργαζόμενων με εμάς εταιριών με ειδικές εκπτώσεις επιβραβεύοντας τον άνθρωπο πίσω από την επιχείρηση.

6) Εφαρμόζετε κάποια πολιτική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης;

Έχοντας επίγνωση της ευθύνης μας απέναντι στον άνθρωπο και την κοινωνία, η εταιρική υπευθυνότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του στρατηγικού μας σχεδιασμού. Στην GREEN συνεισφέρουμε στην πράξη για μια καλύτερη κοινωνία και ένα πιο καθαρό περιβάλλον.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία μας επικεντρώνεται στις εξής δράσεις:

  • Στη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων
  • Στη στήριξη ιδρυμάτων και φιλανθρωπικών οργανώσεων
  • Στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, παρέχοντας ευκαιρίες ενασχόλησης σε νέους ανθρώπους
  • Στη διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού μέσω της διοργάνωσης ειδικών σεμιναρίων
  • Στη συνεργασία με ΜΚΟ και φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και στήριξη ευπαθών κοινωνικών ατόμων
  • Σε προγράμματα ανακύκλωσης και δενδροφύτευσης
  • Στη στήριξη ερευνητικών δραστηριοτήτων Πανεπιστημίων
  • Στη συμμετοχή σε υποτροφίες σπουδαστών
  • Στη στήριξη φορέων με στόχο την προαγωγή του πολιτισμού, του αθλητισμού και του περιβάλλοντος
  • Σε εθελοντικούς καθαρισμούς ακτών και δασών από τους εργαζόμενους της εταιρείας

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider