Frank Thibaut: Οι ελληνικές εταιρείες αναγνωρίζουν τη σημασία της αφοσίωσης των πελατών

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Frank Thibaut: Οι ελληνικές εταιρείες αναγνωρίζουν τη σημασία της αφοσίωσης των πελατών

Οι ελληνικές εταιρείες ολοένα και περισσότερο αναγνωρίζουν, ότι η η πελατειακή πιστότητα είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Αυτό τονίζει ο κ. Frank Thibaut, Προέδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) & Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού. Μιλώντας στο insider.gr υποστηρίζει πως η κρίση στην Ελλάδα, έχει συντελέσει στο να εστιάσουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις περισσότερο στην παροχή καλύτερης και ποιοτικότερης εξυπηρέτησης ενώ εξηγεί πως το Ινστιτούτο αναλαμβάνει πολυάριθμες δράσεις που στοχεύουν στη δημιουργία, τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την επιμόρφωση στελεχών στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών.

Ποιο είναι το προφίλ του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών;

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Ιδρύθηκε το 2004, με αποστολή την ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, του πολίτη και του καταναλωτή στην Ελλάδα, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα.

Σήμερα, το Ινστιτούτο απαριθμεί 116 εταιρείες μέλη και ο αριθμός των μελών του αυξάνεται συνεχώς. Κοινός στόχος όλων μας είναι να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη, έτσι ώστε να ενισχυθεί συνολικά η κουλτούρα εξυπηρέτησης του πελάτη στη χώρα μας.

Έχουν αντιληφθεί οι επιχειρήσεις την αξία της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών;

Οι συνθήκες είναι δύσκολες και η ελληνική αγορά, ολοένα και περισσότερο αναγνωρίζει, ότι η αφοσίωση των πελατών, η πελατειακή πιστότητα όπως λέμε, είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την εταιρική βιωσιμότητα και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Η κρίση στην Ελλάδα, που πλέον δεν είναι μόνο καθαρά οικονομική, έχει συντελέσει στο να εστιάσουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις περισσότερο στην παροχή καλύτερης και ποιοτικότερης εξυπηρέτησης προκειμένου να εξασφαλίσουν ικανοποιημένους και κυρίως πιστούς πελάτες.

Πώς συνεισφέρει το Ινστιτούτο σε αυτή την κατεύθυνση;

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ο μοναδικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός στην Ελλάδα, που επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στο σύγχρονο customer service ολιστικά, με έργο μεγάλης εμβέλειας και μετρήσιμο σε κάθε τομέα δραστηριοποίησης και παράλληλα αποδεκτό και αναγνωρίσιμο από το ένα ευρύ φάσμα του επιχειρηματικού κόσμου της χώρας μας.

Διανύοντας τη 2η δεκαετία του, αναλαμβάνει πολυάριθμες δράσεις που στοχεύουν στη δημιουργία, τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την επιμόρφωση στελεχών στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών, την υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών και την επαγγελματική δικτύωση σε διαφορετικούς κλάδους σε όλα τα εταιρικά επίπεδα. Παράλληλα, επιβραβεύει τις καλύτερες και πιο καινοτόμες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελάτων.

Αναφέρατε την επιβράβευση και σε λίγες ημέρες διοργανώνετε την τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών. Τι αντιπροσωπεύουν αυτά τα βραβεία;

Την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, διοργανώνουμε την 8η Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών. Ό θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελάτων που διοργανώνει κάθε χρόνο το Ελληνικό Ινστιτούτο, επιβραβεύει και προβάλει τις καλύτερες και πιο καινοτόμες πρακτικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη και έχει εξελιχθεί πλέον σε σημείο αναφοράς για την ελληνική αγορά.

Τα Εθνικά Βραβεία τελούν υπό την αιγίδα του ΣΕΒ - Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών, του ΣΕΚΕΕ - Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος, ενώ έχουν και την Υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης (Ι.Ε.Α.).

Είναι ένας θεσμός που διακρίνεται από ποιότητα και αξιοπιστία και καθιερώθηκαν μέσα από μια πορεία διαρκούς εξέλιξης και αναβάθμισης. Συνεισφέρουν ουσιαστικά στην προώθηση των βέλτιστων πρακτικών στην εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και στην εκπαίδευση και τη συνολική προαγωγή της αγοράς.

Γιατί θα συστήνατε σε μία εταιρεία να συμμετέχει στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών;

Η συμμετοχή στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ προσδίδει αξία στις επιχειρήσεις που συμμετέχουν. Ενδυναμώνει τις εταιρείες εσωτερικά, αναδεικνύει το σύστημα αξιών τους και ταυτόχρονα προάγει την εφαρμογή των επιτυχημένων, εξελιγμένων και καινοτόμων πρακτικών στο customer service. Παράλληλα, η συμμετοχή προβάλλει εποικοδομητικά την εταιρική κουλτούρα και ενισχύει την εταιρική εξωστρέφεια με τρόπο επαγγελματικό και μετρήσιμο. Τα οφέλη συνεπώς είναι πολλαπλά και αναγνωρίσιμα.

Φέτος πληροφορηθήκαμε ότι αυξήθηκε πολύ το ενδιαφέρον συμμετοχής στα φετινά βραβεία. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;

Το ΕΙΕΠ κάθε χρόνο αναβαθμίζει το θεσμό των βραβείων και η προσπάθεια αυτή αναγνωρίζεται από τις εταιρείες. Είναι γεγονός ότι στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών το ενδιαφέρον συμμετοχής ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Και το αυτό μας έκανε ιδιαίτερα υπερήφανους και πιο αισιόδοξους.

Αισιόδοξους γιατί αυτή η μεγάλη συμμετοχή, μας δείχνει στην πράξη ότι υπάρχουν επιχειρήσεις και οργανισμοί που δεν σταματούν μπροστά στην κρίση. Που αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες, όχι σαν άλλοθι, αλλά σαν κίνητρο για να βελτιώσουν τις πρακτικές τους στην εξυπηρέτηση πελατών. Επιχειρήσεις και οργανισμοί που τολμούν, που επενδύουν, που αγκαλιάζουν την καινοτομία. Και σε αυτές τις επιχειρήσεις υπάρχουν στελέχη που δεν σταματούν να σκέφτονται, να προσπαθούν και να αναζητούν τρόπους για να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών.

Αυτές τις πρακτικές που χαρακτηρίζονται από όραμα, πάθος, αφοσίωση, καινοτομία, ομαδική προσπάθεια και επιτυχία, καλούμαστε να επιβραβεύσουμε στην 8η Τελετή Απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών». Και να τις αναδείξουμε για τη συνολική προαγωγή της Εξυπηρέτησης Πελατών στην ελληνική αγορά. Αυτός είναι και ο στόχος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider