Κανάρης: Το Vodafone Pass θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κανάρης: Το Vodafone Pass θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά

«Η διείσδυση των smartphones στην ελληνική αγορά φέρνει ευκαιρίες για περισσότερη επικοινωνία στους πολίτες και μεγαλύτερη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα στις επιχειρήσεις» αναφέρει ο κ. Αχιλλέας Κανάρης, εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Greece σε συνέντευξή του στο insider.gr υπογραμμίζοντας πως η χρήση δεδομένων έχει σχεδόν τριπλασιαστεί στο δίκτυό της Vodafone σε σχέση με δύο χρόνια πριν.

Όπως εξηγεί αυτή ακριβώς η διείσδυση και ο συγχρονισμός των ελλήνων καταναλωτών με τις διεθνείς τάσεις, όπως η κατανάλωση όλο και περισσότερων δεδομένων στο κινητό ή στο tablet, γέννησε την ανάγκη για τη δημιουργία ενός διαφορετικού τύπου προγράμματος, όπως το Vodafone Pass που λάνσαρε η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας φέτος το καλοκαίρι. Στόχος του, όπως διευκρινίζει, ήταν η κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας των πελατών, γι' αυτό και οι τρεις κατηγορίες που επιλέχθηκαν για το Vodafone PASS – Social Media, Chat και Video - είναι εκείνες που αποτελούν το 87% της χρήσης των συνδρομητών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Οι παραπάνω λόγοι είναι άλλωστε κι αυτοί που εγγυώνται την επιτυχία του νέου προγράμματος και το οποίο, όπως σημειώνει ο κ. Κανάρης, αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ίδια η αγορά. Όσο για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας ο εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων σημειώνει πως η εταιρεία θα συνεχίσει να πορεύεται με το βλέμμα στο μέλλον χωρίς να αναλώνεται σε μια μάταιη προσπάθεια να προστατεύσει τα άλλοτε κεκτημένα, όπως για παράδειγμα τα παρωχημένα SMS, αλλά και θα συμβάλλει ενεργά στην μετάβαση προς την Κοινωνία των Gigabit.

Τι είναι το Vodafone PASS, το νέο καινοτόμο πρόγραμμα της Vodafone ποια ανάγκη το δημιούργησε και ποιο το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της νέας αυτής υπηρεσίας;

To Vodafone PASS είναι ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα που έρχεται να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας των πελατών μας. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη των καταναλωτών για όλο και περισσότερα data στο κινητό τους, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν ξέγνοιαστα τις αγαπημένες τους εφαρμογές social media, chatting και video. Το Vodafone PASS ήρθε να απαντήσει σε αυτή την ανάγκη, παρέχοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να χρησιμοποιεί τις αγαπημένες του εφαρμογές χωρίς να καταναλώνει τα data του βασικού προγράμματός του. Υπάρχουν τρία Vodafone PASS: To Social Media PASS για χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Chat PASS για την χρήση εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων, πολυμέσων ή συνομιλίας και βιντεοκλήσεων και το Video PASS για την συνεχή ροή βίντεο.

Πώς κινούνται οι έλληνες από άποψη δεδομένων εν συγκρίσει με τις λοιπές αναπτυγμένες χώρες;

Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι οι έλληνες καταναλωτές ακολουθούν πιστά τις διεθνείς τάσεις, «καταναλώνοντας» όλο και περισσότερα δεδομένα στο κινητό ή στο tablet τους. Σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, η χρήση δεδομένων έχει σχεδόν τριπλασιαστεί στο δίκτυό μας και εκτιμούμε ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται ραγδαία και στο μέλλον. Αυτό συμβαίνει λόγω ενός συνδυασμού παραγόντων: Η οικονομία ψηφιοποιείται, οι συσκευές βελτιώνονται συνεχώς, ο κόσμος χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τα mobile apps και οι υποδομές κινητής εκσυγχρονίζονται με ποιοτικότερα χαρακτηριστικά και μεγαλύτερη κάλυψη. Η Vodafone, μέσα από την στρατηγική και τις επενδύσεις της, έχει δεσμευθεί να συμβάλει στη μετάβαση προς την Κοινωνία των Gigabit, προσφέροντας στους πελάτες της νέες δυνατότητες και καινοτόμες υπηρεσίες.

Τα «έξυπνα» κινητά πρέπει να έχουν εύκολη πρόσβαση στο internet. Θεωρείτε πως η διείσδυση των smartphones στην ελληνική αγορά δημιουργεί νέες ανάγκες κι επιβάλλει ακόμα οικονομικότερο mobile internet;

Εμείς πιστεύουμε ότι η διείσδυση των smartphones φέρνει ευκαιρίες για περισσότερη επικοινωνία στους πολίτες και μεγαλύτερη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα στις επιχειρήσεις. Η κοινωνία δείχνει τον δρόμο που θέλει να ακολουθήσει κι εμείς υπηρετούμε αυτή την κατεύθυνση μέσα από ανταγωνιστικές προτάσεις. Όλα τα προηγούμενα χρόνια, οι τιμές μας έχουν μειωθεί σημαντικά, ενώ οι συνδρομητές μας έχουν λάβει περισσότερο χρόνο ομιλίας, μεγαλύτερους όγκους δεδομένων και υψηλότερες ταχύτητες. Απαντούμε στις ανάγκες των συνδρομητών μας με όλο και περισσότερες υπηρεσίες στις καλύτερες τιμές της αγοράς και θεωρούμε ότι οι πολίτες μας επιβραβεύουν για αυτή τη στρατηγική.

Ποιες εφαρμογές κερδίζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών (social media, chatting ή video); Υπάρχουν αισθητές διαφορές με άλλες χώρες; Πόσο % (τοις εκατό) της συνολικής κίνησης ενός χρήστη καλύπτουν οι εφαρμογές που περιλαμβάνονται στα 3 Vodafone Pass?

Το Vodafone PASS φτιάχτηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει τις ανάγκες επικοινωνίας όλων των πελατών μας. Οι τρεις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στο Vodafone PASS – Social Media, Chat και Video - αποτελούν σήμερα το 87% της χρήσης των συνδρομητών στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι τους τελευταίους εννέα μήνες στο Instagram και στο Facebook καταναλώνεται υπερδιπλάσιος όγκος δεδομένων, σε σχέση με το παρελθόν, καθώς νέες δυνατότητες έχουν επιτρέψει στους χρήστες να αναρτούν μικρά video stories. Όλα αυτά οδηγούν στο να καταναλώνονται ταχύτερα τα data του προγράμματος ή του πακέτου των συνδρομητών. Έτσι, πιστεύουμε ότι με το Vodafone PASS όχι μόνο θα μπορούν ξέγνοιαστα να χρησιμοποιούν τις αγαπημένες τους εφαρμογές, αλλά και θα προστατεύουν τα data του βασικού τους προγράμματος. Στρατηγική της Vodafone είναι να πορεύεται, κοιτώντας προς το μέλλον. Θα μπορούσαμε να περιχαρακωθούμε γύρω από τον εαυτό μας για να προστατεύσουμε πχ τα έσοδα από τα SMS. Όμως, στον πραγματικό κόσμο αυτά δεν γίνονται. Εάν οι πελάτες μας θέλουν να χρησιμοποιήσουν το viber, το whatsapp, το messenger, προφανώς και θα υπηρετήσουμε αυτή την ανάγκη με τον καλύτερο τρόπο και την καλύτερη τιμή για τους καταναλωτές. Πιστεύουμε ότι το Vodafone PASS, το οποίο διατίθεται από τη Vodafone σε μία σειρά από αγορές, θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ίδια η αγορά.

Με αφορμή και τα αντίστοιχα προγράμματα που υλοποιήθηκαν στην Αμερική και σε άλλες χώρες και για τα οποία ορισμένοι ισχυρίστηκαν ότι θίγουν την αρχή της ουδετερότητας του διαδικτύου (Net netrality) - παρότι η αντίστοιχη επιτροπή τηλεπικοινωνιών είχε αντίθετη γνώμη – ποια είναι η γνώμη σας; Θεωρείτε ότι δασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση που κατά πολλούς υπήρξε η βάση της αρχιτεκτονικής και λειτουργίας του Διαδικτύου και ο κύριος λόγος που οδήγησε στην εκπληκτική ανάπτυξή του;

Φυσικά και διασφαλίζεται. Το Vodafone PASS σε καμία περίπτωση δεν παραβιάζει την ουδετερότητα του διαδικτύου για τους εξής λόγους. Δεν υπάρχουν εμπόδια και χρεώσεις για όλους τους over-the-top παίκτες που επιθυμούν να εντάξουν την υπηρεσία τους σε κάποιο από τα πακέτα PASS. Επίσης, η διαδικασία συμμόρφωσης με τις τεχνικές προδιαγραφές είναι ίδια για όλους τους παρόχους υπηρεσιών, ενώ δεν διακόπτεται η πρόσβαση σε καμία υπηρεσία του διαδικτύου. Παράλληλα, οι υπηρεσίες που έχουν ενταχθεί σε κάποιο πακέτο Pass δεν είναι προσβάσιμες μόνο από το δίκτυο της Vodafone. Επίσης, η διαδικτυακή κίνηση, ανεξαρτήτως από το αν ανήκει ή όχι σε κάποιες από τις over-the-top υπηρεσίες που έχουν ενταχθεί στα πακέτα PASS, αντιμετωπίζεται ισότιμα και χωρίς διακρίσεις. Τέλος, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ελεύθερα το πακέτο της αρεσκείας του, σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider