Φερνάντες (AD Global Group): Λαμπρό το μέλλον των ελληνικών τροφίμων και ποτών

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Φερνάντες (AD Global Group): Λαμπρό το μέλλον των ελληνικών τροφίμων και ποτών

Έτοιμη για τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών με εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών δηλώνει η Πατρίσια Φερνάντες, Group President της AD Global Group ένας διεθνής Όμιλος εταιρειών με παρουσία στις ΗΠΑ, στην Ισπανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Τσεχία, στην Ιταλία, στην Βενεζουέλα και στην Κολομβία.

Στο πλαίσιο τις επίσκεψης της στην έκθεση Food Expo που πραγματοποιείται στη χώρα μας η κ. Fernandez τονίζει ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δείχνουν προτίμηση στα ελληνικά προϊόντα, ενώ χαρακτηρίζει το μέλλον των ελληνικών εταιρειών, λαμπρό.

Όσον αφορά τις διμερείς σχέσεις εμπορίου μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής, η κ. Fernandez εκτιμά ότι ο αριθμός των ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην χώρα είναι μικρός και ως εκ τούτου τα περιθώρια βελτίωσης και ανάπτυξης είναι μεγάλα.

Για ποιους λόγους επισκέπτεστε την ελληνική έκθεση Τροφίμων και ποτών FOODEXPO; Ποιες είναι οι προθέσεις σας;

Η Ελλάδα συγκαταλέγονταν πάντα ανάμεσα στις κορυφαίες χώρες που εφαρμόζουν τη Μεσογειακή διατροφή. Επισκεπτόμαστε την FOOD EXPO για να εμπλουτίσουμε το πορτοφόλιο μας με ποιοτικά και αγνά προϊόντα. Για να φέρουμε στους καταναλωτές μας σπουδαία προϊόντα, μοναδικής ποιότητας, γεύσης και καινοτομίας που θα παρουσιαστούν στη συγκεκριμένη έκθεση.
Εκπροσωπούμε, μεταξύ άλλων χωρών, τις ΗΠΑ, όπως γνωρίζετε μια τεράστια αγορά στον κλάδο τροφίμων και ποτών. Για να έχετε μια καλύτερη εικόνα του κλάδου, θα σας αναφέρω ότι το σημαντικότερο κομμάτι του είναι το τμήμα της εστίασης γρήγορου φαγητού. Από το 1999 έως το 2014 υπήρξε μια ραγδαία ανάπτυξη της αγοράς των fast casual εστιατορίων στις ΗΠΑ, η οποία επεκτάθηκε κατά 550%. Σημειώνω χαρακτηριστικά ότι το 2014 οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα από 21 δισεκατομμύρια δολ. σε γρήγορα χαλαρά δείπνα. Ο μέσος Αμερικανός ξοδεύει το 6,4% του εισοδήματός του σε φαγητό εκτός σπιτιού, το οποίο μεταφράζεται σε 2.392 δολ. Φανταστείτε πόσα οφέλη μπορεί να έχει μια ελληνική εταιρεία αν καταφέρει να διεισδύσει στην αγορά αυτή. Αυτός είναι ο δικός μας ρόλος. Να βοηθήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να διεισδύσουν αυτή την τεράστια βιομηχανία.

Πως αξιολογείται τη δυναμική του ελληνικού κλάδου τροφίμων και ποτών;

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο κλάδος έχει δυναμική ανάπτυξης, καθώς διακρίνουμε σπουδαίο μέλλον για τις ελληνικές εταιρείες του κλάδου. Υπάρχει μια τεράστια ζήτηση για μεγάλο αριθμό ελληνικών προϊόντων, την οποία μπορούν να εκμεταλλευτούν οι ελληνικές εταιρείες.

Ενδιαφέρεστε να «επενδύσετε» στον ελληνικό κλάδο τροφίμων και ποτών;

Έχουμε μελετήσει τον ελληνικό κλάδο τροφίμων για πολλά χρόνια και αυτή θεωρούμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για το άνοιγμα στην εξωστρέφεια των ελληνικών εταιρειών, για την προσέγγιση νέων αγορών. Στην FOOD EXPO αναμένουμε να βρούμε προϊόντα από τον κλάδο των τροφίμων που «ταιριάζουν» στους Αμερικανούς και Βρετανούς καταναλωτές.

Σύμφωνα με την εμπειρία σας, υπάρχει ζήτηση για ελληνικά προϊόντα του κλάδου τροφίμων και ποτών στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών;

Τα προηγούμενα είκοσι χρόνια η Μεσογειακή κουζίνα κέρδισε μια αναπτυσσόμενη ομάδα υποστηρικτών στις Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα συνείσφερε σε μεγάλο βαθμό σε αυτό. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα για τις τάσεις κατανάλωσης στα εθνικά τρόφιμα και ποτά, το 49% των ερωτηθέντων-καταναλωτών είπαν ότι έχουν δοκιμάσει την ελληνική κουζίνα και τους άρεσε. Ενώ ένα πρόσθετο 23% είπαν ότι δεν την έχουν δοκιμάσει, αλλά θα το ήθελαν. (πηγή: Tecnomic, 2016). Μην ξεχνάτε ότι ένας μεγάλος αριθμός Αμερικανών τουριστών επισκέπτονται την Ελλάδα κάθε χρόνο, γεύονται τα ελληνικά προϊόντα και δρουν ως πρεσβευτές της της ελληνικής κουζίνας. Επίσης, στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουμε μια μεγάλη ελληνική κοινότητα.
Να σημειώσω ότι οι ελληνικές εξαγωγές εκτείνονται σε μια ευρεία γκάμα διατροφικών προϊόντων όπως ελιές, ροδάκινα, ελαιόλαδο, τυρί, λαυράκι, κρασιά και κατεψυγμένα φρούτα είτε συσκευασμένα είτε επεξεργασμένα. Παρόλο που η λίστα είναι μεγάλη, η AD Global σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω τις ελληνικές εξαγωγές.

Ποια είναι η γνώμη σας για τα υγιεινά τρόφιμα και ροφήματα (για παράδειγμα, τα smoothies); Είναι μία ακόμα μόδα ή είναι μια πραγματική ανάγκη των καταναλωτών στην οποία οι εταιρείες πρέπει να επενδύσουν, ώστε να εξασφαλίσουν την μακροχρόνια επιτυχία;

Θεωρούμε και τα δύο. Ωστόσο, στις μέρες μας οι άνθρωποι είναι περισσότερο μορφωμένοι και ευαισθητοποιημένοι για τη διατροφή και την υγεία τους και έτσι δίνουν μεγάλη προσοχή στα συστατικά και την επεξεργασία τροφίμων και ποτών, προτιμώντας αυτά που συμμορφώνονται με τα υγιεινά στάνταρ διατροφής. Από την άλλη μεριά, οι εταιρείες εκμεταλλεύονται αυτή την τάση της αγορά και επενδύουν σε αυτή. Όσον αφορά τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι διατροφικές συνήθειες τείνουν στην κατανάλωση προϊόντων χωρίς γλουτένη, πλούσια σε ασβέστιο και άλλων παρόμοιων προϊόντων.

Πως θα περιγράφατε τις εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών; Θεωρείται ότι υπάρχει έδαφος για περαιτέρω βελτίωση και ανάπτυξη;

Από όσο γνωρίζω, δεν είναι περισσότερες από 1.000 οι εταιρείες, τόσο Αμερικανικές, όσο και Ελληνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και έχουν επιχειρηματικές δραστηριότητες στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτός είναι ένας αξιοσημείωτα χαμηλός αριθμός, λαμβάνοντας υπόψη, το συνολικό αριθμό των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ελλάδα. Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, υπάρχει τεράστιο πεδίο για την βελτίωση και την περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών. Σε αυτό το σημείο θα προσθέσω, ότι η συγκεκριμένη έκθεση συνεισφέρει στη διευκόλυνση της πρόσβασης Αμερικανικών εταιρειών στην ελληνική αγορά για την ενίσχυση των εμπορικών δεσμών και τη βελτίωση του εμπορίου μεταξύ εταιρειών.

Σύντομο προφίλ

H εταιρεία έχει έδρα στο Μαϊάμι των Ηνωμένων Πολιτειών, ιδρύθηκε το 2008 και τα εκτιμώμενα έσοδα για φέτος αναμένεται να κυμανθούν από 500.000 – 1.000.000 δολ., ενώ οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες θα είναι ανέλθουν φέτος σε κάτι λιγότερο από 5.000.000 δολ.

Η AD Global Group ειδικεύεται σε συνεργασίες με εταιρείες που ασχολούνται με τηνεπεξεργασία τροφίμων και ποτών και εταιρείες προμηθευτές επώνυμων προϊόντων που εξετάζουν τη διείσδυση σε ξένες αγορές.

Είναι ένας διεθνής Όμιλος εταιρειών με παρουσία στις ΗΠΑ, στην Ισπανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Τσεχία, στην Ιταλία, στην Βενεζουέλα και στην Κολομβία που διοικείται από ειδικούς με εκτεταμένη γνώση και εμπειρία στον κλάδο των τροφίμων και του εμπορίου. Επίσης, δραστηριοποιείται με επιλεγμένους συνεργάτες σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι τροφοδοτούν την AD Global με τα καλύτερα προϊόντα απευθείας από τους παραγωγούς, εγγυώμενοι την ποιότητα, την τιμή και την πηγή προέλευσής τους.

Η εταιρεία πραγματοποιεί εισαγωγή, εμπορία και χονδρική πώληση κρασιών, τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ.

• Εξειδικεύεται και επικεντρώνεται στην εμπορία ποιοτικών τροφίμων και ποτών, υγιεινών τροφίμων, κατεψυγμένων / κονσερβών / συσκευασμένων τροφίμων Gourmet, έτοιμων προς κατανάλωση γευμάτων, της Μεσογείου, Ethnic και εξωτικώντροφίμων, βιολογικών και οικολογικών τροφίμων και κρασιών από μικρά οινοποιεία

• Πραγματοποιεί διανομή σε εξειδικευμένα καταστήματα, στον κλάδο HORECA και στα σούπερ μάρκετ και σε άλλα κανάλια διανομής με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής• Εκπροσωπεί και προωθεί κρασί και τρόφιμα μέσω εμπορικών εκδηλώσεων για τηνπροώθηση και πώληση προϊόντων σε χονδρεμπόρους, διανομείς και επαγγελματίες του κλάδου• Εξαιρετικά Professional Service: Το δικό μας προσωπικό διαχειρίζεται προσωπικά το λογαριασμό σας κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας.

• Διαπραγματεύεται απευθείας με οινοποιεία και παραγωγούς τροφίμων μοναδικών προϊόντων με Όνομασία Προέλευσης, Πιστοποιημένα βιολογικά, οικολογικά και χειροποίητα τρόφιμα

• Προσφέρει δωρεάν συμμετοχή στις εμπορικές εκδηλώσεις της στις ΗΠΑ για τους αγοραστές, διανομείς και επαγγελματίες του κρασιού, των ποτών και του κλάδου των τροφίμων

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider