Αλευράς (TP-Link): Η οικονομική κρίση είναι και επιχειρηματική ευκαιρία

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αλευράς (TP-Link): Η οικονομική κρίση είναι και επιχειρηματική ευκαιρία

Την άποψη πως «η οικονομική κρίση που βιώνει τα τελευταία χρόνια η χώρα μας αποτελεί συγχρόνως και μια επιχειρηματική ευκαιρία, ειδικά στην περίπτωση που προσφέρεις value for money προϊόντα και υπηρεσίες στους καταναλωτές» μεταφέρει στο insider.gr ο κ. Άγγελος Αλευράς, Business Development Manager της TP Link για Ελλάδα και Κύπρο, μιας πολυεθνικής που ψηφίζει Ελλάδα και διευρύνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιό της με στόχο να χτίσει το έξυπνο σπίτι του μέλλοντος.

Κόντρα στο ρεύμα, η Tp-Link, ηγέτιδα εδώ και χρόνια στην αγορά του SOHO networking στο εξωτερικό, τοποθετήθηκε στην ελληνική αγορά, κίνηση που τη δικαίωσε αν συνυπολογίσει κανείς τα συνεχώς αυξανόμενα μερίδια αγοράς. Συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις των τελευταίων χρόνων στον κλάδο του Information Technology, η εταιρεία διευρύνει συνεχώς τις προτάσεις της - σχετικά πρόσφατα μας σύστησε τα smartphone Neffos - αλλά και τις συνέργειές της, -τελευταία ανακοινώθηκε η συνεργασία της με την Wind στο projectSimpleFi. Στόχος όπως διευκρινίζει στο insider.gr o κ. Αλευράς, είναι να αυξήσει τη δυναμική της , να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του ανταγωνισμού και να επιτύχει να εφαρμόσει εντέλει, επιτυχώς, νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Άλλωστε όπως εξηγεί η «TP-Link έχει στο DNA της την καινοτομία και την αξιοπιστία στη δημιουργία δικτυακών προϊόντων».

Μετά από 20 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στο χώρο των networking προϊόντων αποφασίσατε να επεκταθείτε στον χώρο των smartphones και των διασυνδεδεμένων με αυτά συσκευών. Πώς αποφασίστηκε μια τέτοια «αλλαγή πορείας»;

Η έντονα ανοδική πορεία μας στα προϊόντα δικτύωσης παγκόσμια αλλά και στην Ελλάδα αποτέλεσε το εφαλτήριο ώστε η TP-LINK να ανοιχτεί και σε άλλους κλάδους. Η εταιρεία μελέτησε εναλλακτικές επιλογές και επέλεξε την είσοδο στην αγορά των κινητών τηλεφώνων γιατί αρχικά στοχεύει στη δημιουργία προϊόντων με τα οποία οι χρήστες θα έχουν μεγάλη αλληλεπίδραση. Σε αυτές τις κατηγορίες περιλαμβάνονται τα smartphones και τα smarthome προϊόντα. Διαθέτει πολύ ισχυρά κανάλια διανομής και προώθησης των retail προϊόντων της.

Η είσοδος σε νέες αγορές δίνει ώθηση στη δυναμική της εταιρείας να ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις και να εφαρμόζει επιτυχώς νέα επιχειρηματικά μοντέλα.

Ποιο είναι το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς στα προϊόντα δικτύωσης και ποιοι οι στόχοι για το επόμενο εξάμηνο;

H εταιρεία έχει ηγετική θέση στην αγορά του SOHO networking στην Ελλάδα, με εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 55%.

Θέλουμε να διατηρήσουμε την ηγετική θέση στην αγορά των προϊόντων δικτύωσης για καταναλωτές και να ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά των δικτυακών λύσεων για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, έχοντας ήδη εγκαθιδρύσει συνεργασίες με σημαντικούς System integrators και Value Added Resellers.

Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει διαρκώς την συνεργασία της με τους μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Η εταιρεία μπορεί και παρέχει προϊόντα ειδικά διαμορφωμένα σύμφωνα με τις εξειδικευμένες απαιτήσεις των παρόχων, εμβαθύνοντας το επίπεδο συνεργασίας.

Με βάση το πλάνο που ήδη έχουμε αρχίσει να υλοποιούμε αναμένουμε μια πολύ επιτυχημένη είσοδο των νέων μοντέλων Neffos smartphones στις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου.

Πώς προέκυψε η σύμπραξη με τη Wind, τι ακριβώς είναι η λύση του Simple-Fi και τι πλεονεκτήματα προσφέρει στον καταναλωτή;

Η Wind, η οποία αποτελεί έναν από τους στρατηγικούς μας συνεργάτες, έχει επενδύσει στην δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου 4G στην Ελληνική επικράτεια. Με αυτά τα δεδομένα θέλησε να προσφέρει στους πελάτης της μια έξυπνη λύση που να παρέχει εύκολα και γρήγορα πρόσβαση στο Internet, σε υψηλές ταχύτητες, απο οποιαδήποτε τοποθεσία, αρκεί να υπάρχει στο χώρο μια πρίζα και κάλυψη απο το 4G δίκτυό της.

Η TP-LINK διαθέτει ένα 4G δρομολογητή (router) υψηλής αξιοπιστίας και εξαιρετικών επιδόσεων, τον Archer MR200, ο οποίος διαμορφώθηκε και παραμετροποιήθηκε απο μηχανικούς του τμήματος R&D της TP-LINK σύμφωνα με τις εξειδικευμένες απαιτήσεις της WIND.

Η λύση Simplefi της Wind, περιέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού και ταχύτατης πρόσβασης στο Internet με μεγάλο όγκο δεδομένων. Ο πελάτης μπορεί αμέσως να δημιουργήσει ένα ασύρματο δίκτυο μεγάλης εμβέλειας που μπορεί να παρέχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο σε πολλαπλές συσκευές με πολύ υψηλή αξιοπιστία. Στην πρόσβαση στο δίκτυο μπορούν επιπροσθέτως να ρυθμιστούν με ευκολία οι επιθυμητές πολιτικές ελέγχου πρόσβασης, ασφάλειας κλπ.

Έρχονται κι άλλες παρόμοιες συνέργιες – συνεργασίες στο μέλλον κι αν ναι σε ποιους τομείς;

Η TP-LINK είναι μια εταιρεία που έχει στο DNA της την καινοτομία και την αξιοπιστία στη δημιουργία δικτυακών προϊόντων. Για το λόγο αυτό είναι η πρώτη εταιρεία που επελέγη απο την Google για να συνεισφέρει στη δημιουργία του on-hub, ενός εξελιγμένου Wi-Fi router που επι του παρόντος διατίθεται στην αγορά των Η.Π.Α.

Η TP-LINK Ελλάδας έχει δρομολογήσει σημαντικές συνεργασίες με μεγάλους παρόχους Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών. Η εταιρεία συμμετέχει σε projects που σχετίζονται με σημαντικούς επιχειρησιακούς στόχους των Operators προτείνοντας εξειδικευμένες λύσεις που ικανοποιούν με τον βέλτιστο τρόπο τις απαιτήσεις των ανωτέρω Οργανισμών.

To Simplefi project της Wind είναι ένα σημαντικό σημείο αναφοράς (reference case) από τον χώρο των Operators.

Επίσης η εταιρεία, με άξονα επιλεγμένους Value Added Resellers και System Integrators και διαθέτοντας στο χαρτοφυλακιό της μια νέα γενιά δικτυακών προϊόντων για επιχειρήσεις, έχει ήδη στο ενεργητικό της την εγκατάσταση και λειτουργία δικτύων TP-LINK, σε αρκετές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, ξενοδοχειακές μονάδες αλλά και στο δημόσιο τομέα.

Η εγκατάσταση και λειτουργία δικτύων ασύρματης πρόσβασης σε τρία πολυτελή ξενοδοχεία του ομίλου Divine Hotels είναι ένα πολύ ενδιαφέρον reference case απο τον κλάδο του τουρισμού. Θεωρούμε ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε και άλλες συνέργειες που πραγματοποιεί η εταιρεία μας με σημαντικούς Οργανισμούς.

Πώς αποφασίστηκε η επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας σε μια αγορά που συρρικνώνεται συνεχώς όπως η ελληνική; Διαβλέπετε στην συγκεκριμένη συγκυρία ευκαιρίες και δυνατότητες ανάπτυξης, ποια είναι τα δείγματα που έχετε πάρει μέχρι στιγμής;

Παρόλη την δύσκολη οικονομική συγκυρία στη χώρα μας, πιστεύουμε ότι οι αγορές προϊόντων που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα έχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.

Για το λόγο αυτό, κόντρα στο ρεύμα, η εταιρεία επενδύει στη χώρα μας. Αυξάνει διαρκώς το προσωπικό της, θέλοντας να επεκτείνει τις δραστηριότητές της αλλά και να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες στους συνεργάτες της.

Η οικονομική κρίση που υπάρχει αποτελεί ταυτόχρονα και επιχειρηματική ευκαιρία. Στον κλάδο του Information Technology όλο και πιο έντονα τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές αναζητούν πλέον ΄΄value for money’’ προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτή την ανάγκη καλύπτει η εταιρεία μας, η TP-LINK με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.

Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν την απόφαση της εταιρείας να επενδύσει στην Ελλάδα. Η αναπτυξική δυναμική της εταιρείας είναι πολύ έντονη. Τα ποσοστά ανάπτυξης της εταιρείας χρόνο με το χρόνο αυξάνουν εκθετικά.

Αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά στην μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας η δυναμική είσοδος της νέας προϊοντικής κατηγορίας των Smartphones και η σημαντική επικείμενη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων smarthome.

Το μέγεθος της περαιτέρω ανάπτυξης θα εξαρτηθεί βεβαίως σε μεγάλο βαθμό από την πορεία της ελληνικής οικονομίας.

Touchscreen Wi-Fi Router, smart plug, smart bulb, smart home router, smartphone. Τι θα δούμε για τη συνέχεια από τα κέντρα έρευνας και καινοτομίας της εταιρείας; Τα μελλοντικά σχέδια θα αφορούν αποκλειστικά στο χώρο του networking;

Πιστεύουμε πολύ στην καινοτομία και θα συνεχίσουμε να σας κεντρίζουμε το ενδιαφέρον με εξελιγμένα τεχνολογικά προϊόντα και εφαρμογές.

Αναφορικά με τις κατηγορίες των smarthome και smartphones η εταιρεία οραματίζεται νέες τεχνολογίες και δημιουργεί μια ευρεία γκάμα διασυνδεδεμένων συσκευών που βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη και πιο ποιοτική.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η εταιρεία έχει δημιουργήσει διακριτά R&D τμήματα που επικεντρώνονται στην δημιουργία πρωτοποριακών προϊόντων ανά κατηγορία καθώς επίσης και cloud based εφαρμογών διαχείρισης.

Τα μελλοντικά μας σχέδια αφορούν εξελιγμένα τεχνολογικά προϊόντα που θα απευθύνονται στις κατηγορίες Consumer Networking, Business Networking, ISP Networking, Smarthome, Smartphone, Smart Accessories.

Η εταιρεία παγκόσμια έχει όραμα να εξελιχθεί σε ένα πανίσχυρο Οργανισμό που θα έχει ηγετική θέση σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής του.

Η εταιρεία

H TP-Link έχει 42 γραφεία, απασχολεί 23.000 εργαζόμενους και δραστηριοποιείται σε 120 και πλέον χώρες. Με 4 ερευνητικά κέντρα, εξελίσσεται συνεχώς στον τομέα του R&D καταφέρνοντας να αποσπάσει το 8% του ετήσιου τζίρου παγκοσμίως. Την προηγούμενη χρονιά πουλήθηκαν 149 εκατ. προϊόντα (4,7 προϊόντα πωλούνται ανά δευτερόλεπτο) ενώ ο τζίρος της άγγιξε τα 2 δισ. δολάρια.

Η TP-Link δεν είναι καινούρια εταιρεία στην αγορά των smart οικιακών συσκευών, όσοι, δε, ασχολούνται με την δικτύωση έχουν σίγουρα δοκιμάσει κάποια από τις λύσεις της.

Σήμερα είναι η είναι η πρώτη εταιρεία στην ελληνική αγορά στα προϊόντα δικτύωσης (με μερίδιο που αγγίζει το 55%) ενώ ήδη στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν τρία μοντέλα της σειράς Neffos C5 Series (τα Neffos C5, C5 Max και C5L), τα οποία και έρχονται με λειτουργικό Android. Στόχος της TP-Link Hellas είναι να αποκτήσει το 2% της ελληνικής αγοράς smartphones στο πρώτο δωδεκάμηνο κυκλοφορίας των συσκευών.

Την αναπτυξιακή της πορεία υπογραμμίζουν τα θετικά νούμερα που σημειώνονται σε πωλήσεις αλλά και σε συνολικό business development, ενώ από τις αρχές του 2015 διατηρεί στη χώρα μας τοπικό γραφείο στο οποίο απασχολούνται επτά εργαζόμενοι. Στόχος της, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τα στελέχη της φιλόδοξος αλλά συνάμα υλοποιήσιμος, είναι ο διπλασιασμός του τζίρου στα δέκα εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider