Μίχαλος: Να πάμε την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη πιο πέρα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μίχαλος: Να πάμε την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη πιο πέρα

«Bρισκόμαστε στο κρίσιμο σημείο, στο οποίο πρέπει να πάμε την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ένα βήμα πιο πέρα», σημείωσ πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, μιλώντας σε εκδήλωση του Ομίλου Νεανικής Επιχειρηματικότητας με θέμα: «Η ενσωμάτωση της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης στη νέα επιχειρηματικότητα και ο ρόλος του φιλότιμου στο επιχειρείν».

Είναι ο καιρός, είπε ο Κωνσταντίνος Μίχαλος, να περάσουμε από το «τι δίνεις», στο «ποιος είσαι», ποιες είναι οι αξίες σου και πως τις κάνεις πράξη στην επιχειρηματική στρατηγική, στην καθημερινή λειτουργία και στις σχέσεις της με τους κοινωνικούς εταίρους. «Θα πρέπει να δώσουμε έμφαση στο επίπεδο της εταιρικής ακεραιότητας, της διαφάνειας, της λογοδοσίας, της ανοιχτής επικοινωνίας και της συνεργασίας, με όλους όσοι εμπλέκονται, επηρεάζουν και επηρεάζονται από την λειτουργία της επιχείρησης».

Επίσης, υπογράμμισε ότι πλέον θα πρέπει να αναδείξουμε το στρατηγικό ρόλο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προσπάθεια για την ανάκαμψη της χώρας και τη διαμόρφωση των συνθηκών της επόμενης ημέρας και αυτή η πρόκληση αφορά κατ’ αρχήν τις ίδιες τις επιχειρήσεις.

«Στα επόμενα χρόνια, καλούμαστε να αναδείξουμε μια νέα θεμελιώδη αλήθεια: ότι η αμοιβαία εμπιστοσύνη, η συνένωση δυνάμεων, η δημιουργικότητα και η συναίσθηση της ευθύνης του ενός απέναντι στον άλλο, είναι τα υλικά για να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο αύριο», όπως εξήγησε.

Ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων επεσήμανε ακόμη ότι «στην Ελλάδα του σήμερα -σε μια Ελλάδα που προσπαθεί να χτίσει από την αρχή ένα καλύτερο αύριο- η αντίληψη του φιλότιμου, έχει ιδιαίτερη σημασία. Τα τελευταία χρόνια είδαμε μια πρωτοφανή ενεργοποίηση του ιδιωτικού τομέα, για την στήριξη της κοινωνικής αλληλεγγύης. Είδαμε άπειρα παραδείγματα έμπρακτης ευαισθητοποίησης, εκ μέρους πολιτών και ομάδων, αλλά και μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων. Είδαμε να ανθίζουν συνεργασίες και να δημιουργείται ένα κύμα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης, που ξεκινά από τη δωρεά τροφίμων αξίας μερικών ευρώ στα κοινωνικά παντοπωλεία των δήμων και φθάνει μέχρι την «υιοθέτηση» κοινωφελών ιδρυμάτων από εταιρείες».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider