Με έμφαση στην οικονομία

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Με έμφαση στην οικονομία

Έχοντας σαρώσει τα βραβεία για τον «καλύτερο κινητήρα της χρονιάς» επί σειρά ετών, ο κινητήρας βενζίνης EcoBoost είναι ένα από τα πλέον πετυχημένα παραδείγματα downsizing. Σε εκδόσεις με ισχύ έως και 140 ίππων, το μικρό τρικύλινδρο μοτέρ του λίτρου δεν είναι μόνο εξαιρετικά ισχυρό, αλλά και ιδιαίτερα οικονομικό. Στο Ford Fiesta, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ. Όσο για τις επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9.0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα, είναι εντυπωσιακές.

Ανάλογα προηγμένος, ο νέος κινητήρας πετρελαίου 1.5 TDCi έχει φυσικά έμφαση στην οικονομική λειτουργία και στην απόδοση κορυφαίας ροπής. Στην περίπτωση του Fiesta, αποδίδει ισχύ έως και 95 ίππων και στην έκδοση ECOnetic επιτυγχάνει κατανάλωση καυσίμου 3,2 λίτρα/100 km, περιορίζοντας τις εκπομπές CO2 μόλις στα 82 gr/km. Έτσι το Fiesta απαλλάσσεται από την υποχρέωση πληρωμής τελών κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα είναι από τα πλέον οικονομικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Στην προσπάθεια για την επίτευξη της μεγαλύτερης δυνατής οικονομίας, η Ford έχει εξελίξει στο έπακρο και τα περιφερειακά συστήματα των κινητήρων της, όπως το Smart Regenerative Charging. Αυτό φορτίζει τη μπαταρία μόνο όταν χρειάζεται και συμβάλλει στην ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών ρύπων.

Ακόμα μεγαλύτερη απόδοση επιτυγχάνεται επίσης με τα νέα κιβώτια χαμηλών τριβών πέντε ή έξι σχέσεων και φυσικά με τα συστήματα αυτόματης παύσης και λειτουργίας των κινητήρων όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, τα γνωστά μας start/stop. Έτσι, όλη η γκάμα των μοντέλων της Ford χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης τόσο στο επίπεδο της ισχύος, όσο και της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider